Notícies d'Alaquàs

30 de setembre 2008

JA ESTÀ CLAR!

Si algú tenia algun dubte, doncs ja està clar. La premsa es fa avui ressò que el sr. Alcalde d'Alaquàs anirà a primera hora a l'ajuntament i després se n'anirà a Blanqueries. És a dir, continuarà cobrant, si no es diu el contrari, els 71.000 euros!

El que està clar és que el XI Congrés del Pspv ens ha servit als alaquasers i a les alaquaseres per a pedre mig alcalde i, per tant, pedre també 35.500 euros al mes. Diguem pedre perquè anem a pagar un sou que no es va a correspondre amb la feina que va a fer. Sería just que, si delega responsabilitats, també delegara el sou... I que Blanqueries li pague la resta, no?

Després trobem ciutadans i ciutadanes desil·lusionats amb la política... algun motiu tindran!


Dimarts 30 de setembre

Compatibilizará la alcaldía de Alaquàs con el partido






A primera hora irá al Ayuntamiento de Alaquàs para coordinar a su equipo de concejales y después a la sede de Blanquerías. Será la rutina diaria de Jorge Alarte, quien compatibilizará su cargo orgánico con la alcaldía. Eso sí, delegará algunas funciones que ahora tiene asumidas porque es consciente que ya no podrá dedicar el mismo tiempo a sus obligaciones municipales. La cercanía de su municipio a Valencia, la confianza que tiene con su equipo y el hecho de que ya lleve tres legislaturas como alcalde -el rodaje en la gestión está hecho- son razones que le permiten seguir al frente del ayuntamiento. Alarte quiere, además, mantener un cargo institucional, dado que no es diputado, para no ser un funcionario del partido. Justo lo que le ocurrió a Ignasi Pla, quien tampoco estaba en las Corts cuando ganó el congreso.